luni, 17 august 2009

Moment de inspiratie

Ma uitam la un film..asa in vacanta..si un personaj a zis ceva foarte interesant (destept scenaristul):"the biggest day of your life is when you realize that you don't have enough time, because you want to live forever." Am stat si m-am gandit, am analizat, am reflectat asupra acestor vorbe si asupra evenimentelor din ultima perioada din viata mea, si incep sa realizez cat de norocoasa sunt din toate punctele de vedere, dar din unul in mod special: ca traiesc. Ziua de duminica pentru mine a fost o zi care mi-a schimbat viata, facandu-ma sa fiu mult mai recunoscatoare pentru toti oameni din viata mea, si pentru tot ce se intampla..si sa ma gandesc..ca probleme noastre sut mici in comparatie cu ale altora..si ca este datoria noastra de oameni sa fim alaturi de oricine are nevoie..Poate suna a moment de nostalgie..sau de ganduri ce se napustesc asupra ta noaptea..poate sunt asa, dar au totusi un sambure de adevar si responsabilitate.
Nu am scris de mult aici..in acest "jurnal". ..Si inchei cu multumirile de rigoare..tuturor oamenilor din viata mea..Pe curand..pana la urmatoarea furtuna de ganduri si sentimente..

Un comentariu:

  1. Hehe, si pe mine ma incearca sentimente de genu. Asteptam furtuni de ganduri!

    RăspundețiȘtergere