miercuri, 24 iunie 2009

SFARSIT sau INCEPUT?

Acum, dupa ce incerc sa ma refac..incerc, desi nu reusesc, stau si ma gandesc la trecera invariabila a timpului. Este subiectul secolului XX nu? Atata de cliseistic mi se pare acest joc de cuvinte "trecerea invariabila a timpului", dar totusi e adevarata. Uite!! deja a trecut un an de facultate. In cazul meu, primul. Poate de asta imi este si asa greu sa realizez cat de repede a trecut. Poate la anul cand deja o sa fiu "conditionata" de sesiune, examene, profi, comentarii acide edited by MIU( a stai ca am uitat ca pleaca) nu o sa m-ai dau asa o importanta, desi am o vaga impresie ca nu o sa fie asa.Dar..vom vedea..
Ieri am avut un timp de reflectie, in care am analizat aspecte ale vietii (mi se mai intampla uneori), si am incercat sa realizez ce am castigat venind in acest oras, la aceasta facultate etc.. Mi-am dat seama ca multe..si aici nu ma refer la cunostinte( desi pot spune ca sunt si alea acumulate), ci in mod special la oameni. Le sunt recunoscatoare ca i-am intalnit si odata cu ei am crescut, pentru ca asa simt, ca am crescut. Vreau sa le multumesc, pentru ca in mod indirect cat si direct au contribuit la "curcubeul vietii mele" oferindu-mi inspiratia de a ma trezi in fiecare zi cu un scop.
Imi pare rau de acei oameni care singurul scop in viata este acela de a nu avea scopuri. Chiar imi pare rau, pentru ca ei nu stiu cum e sa iti construiesti templul interior, deoarece nimic nu se construieste fara scop nu?
Inchei sesiunea de inspiratie aici, o sa vina..cine stie..atata timp cat o bataie din aripile unui fluture poate provoca un tsunami...sunt sigura ca acea bataie va aduce si inspiratia..O zi buna tuturor oamenilor importanti din viata mea!

Un comentariu:

  1. Eu zic ca e inceputul unei perioade frumoase din care vom avea multe de invatat:) So, leapsa for you here: http://petrusroxana.blogspot.com/2009/09/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere