luni, 8 martie 2010

Temple Grandin: The world needs all kinds of minds | Video on TED.com

Temple Grandin: The world needs all kinds of minds Video on TED.com

Stateam in pat si ma uitam la Ted Talks...activitate fff placuta pentru minte..si un titlu mi-a atras atentia inevitabil.."The world needs all kinds of mind"..Sincer reprezentarea mea asupra subiectului era cu totul alta dar cand am observat Temple Gardin am zis ca sigur trebuie sa fie ceva foarte interesant..Eu personal va recomand si filmul "Temple Gardin" (mie mi-a schimbat cu totul perceptia asupra realitatii si asupra investitiei in cunoastere)..Lumea are nevoie de toate tipurile de minti..de toate tipurile de reprezentari..in imagini..verbale..
Cand esti la Psihologie..sau macar in acest domeniu de clinica...te intalnesti din ce in ce mai des cu numeroase cuvinte ca: autism, Asperger etc..E uimitor sa asculti si sa vezi cum un om cu autism isi reprezinta lumea, si cum compunerea imaginilor mentale ii da sensul realitatii. Atentia noastra ar trebui sa fie indreptat si spre acesti copii care cu ajutorul mentoratului ar putea deveni oameni "viabili" ai societatii...sau modele de cunoastere, inspiratie si munca pentru altii. Haideti sa nu fim indiferenti si sa incercam, daca nu avem increderea ca vom reusi, sa-i integram in sistemul nostru de valori si in societate.. THE WORLD NEEDS ALL KINDS OF MINDS..va las a savurati prelegerea (spune foarte multa fara alte explicatii) si vizionare placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu